«

»

Mar 18 2016

Szkolny Konkurs Palm Wielkanocnych

Galeria

Dnia 18.03.2016 r. odbył się w naszej szkole Szkolny Konkurs Palm Wielkanocnych. Celem konkursu było kultywowanie tradycji regionalnych związanych ze Świętami Wielkanocnymi i przypomnienie uroczystego wjazdu Pana Jezusa do Jerozolimy.

Do konkursu przystąpiło 48 uczniów z klas I-VI, którzy wykonali palmy w kategoriach: palmy wysokie, palmy średnie, palmy niskie. Klasy IV-VI wykonały własnoręcznie palmy z przygotowanych materiałów na lekcjach plastyki.

Jury w składzie p. Bogusława Serwicka, ks. Bogdan Więcek, p. Anna Kaczówka i p. Barbara Kuta, biorąc pod uwagę:

  • technikę zgodną z tradycją,
  • konstrukcję – możliwość ustawienia palmy w pionie,
  • wystrój palm – bukszpan, barwinek, bibułowe kwiaty, bibułkowe wstążki,
  • oryginalność, pracochłonność,

przyznało następujące miejsca:

 W kategorii: palmy wysokie

  • I m-ce         Monika Ryczek,
  • I m-ce         Paweł Kmieć
  • II m-ce       Adrian Kaczówka,
  • II m-ce       Aleksandra i Jakub Michalczyk, 
  • III m-ce      Jakub Cabała,
  • III m-ce      Paulina Wątroba,
  • III m-ce      Iwona Bobro,
  • III m-ce      Amelia Dynak

W kategorii: palmy średnie

  • I m-ce        Aleksandra Lekarczyk
  • II m-ce       Julia Kowal
  • II m-ce       Kacper Kowal
  • II m-ce       Sebastian Ciećko
  • II m-ce       Kacper Kupiec
  • III m-ce      Oliwia Chmura
  • III m-ce      Michał Bujak
  • III m-ce      Emilia Kowal
  • III m-ce      Mirosław Fido
  • III m-ce      Patrycja Kogut

W kategorii: palmy niskie

  • I m-ce      Wiktoria Kardaś,
  • I m-ce      Tomasz Kaczocha,
  • I m-ce       Monika Ryczek
  • II m-ce      Oliwia Kardaś,
  • II m-ce      Klaudia Kardaś,
  • II m-ce      Karolina Przybyło
  • III m-ce     Natalia Miotła

Uczestnicy konkursu otrzymali dyplomy, drobne upominki i słodycze, które ufundowali organizator konkursu oraz pp. T. i A. Fidowie oraz pp. M. i A. Ryczkowie.

Za piękne włączenie się w kultywowanie tradycji dziękujemy i gratulujemy wszystkim uczestnikom.

%d bloggers like this: